Program lojalnościowy dla zarejestrowanych klientów
Aby zakupy w naszym sklepie były jeszcze przyjemniejsze i bardziej atrakcyjne, uruchomiliśmy dla Państwa program lojalnościowy (dla wszystkich zarejestrowanych klientów).
Program opisać można jednym zdaniem: "Im częściej i więcej kupujesz, tym większy otrzymujesz rabat na kolejne zakupy".
Opis naszego programu lojalnościowego:
Założenia podstawowe.
Program startuje z dniem 05.11.2018 i funkcjonuje do odwołania; Programem objęci zostaną wszyscy zarejestrowani klienci; zamówienia składane bez rejestracji nie biorą udziału w programie;
Każda osoba, która w okresie trwania programu złoży zamówienia na łączną wartość brutto przekraczającą wartość niżej zdefiniowanych progów, otrzyma rabat funkcjonujący przez rok od momentu jego otrzymania; Program łączy się z innymi promocjami i akcjami mogącymi występować w e-sklepie;
Opisy progów i rabaty.
- 1 próg : osiągają wszystkie osoby, które w okresie danego cyklu rozliczeniowego złożą zamówienia o łącznej wartości 800 zł – 1199,99 zł brutto;
- 2 próg : osiągają wszystkie osoby, które w okresie danego cyklu rozliczeniowego złożą zamówienia o łącznej wartości 1200 zł – 1599,99 zł brutto;
- 3 próg : osiągają wszystkie osoby, które w okresie danego cyklu rozliczeniowego złożą zamówienia o łącznej wartości 1600 zł brutto lub więcej (górna granica nie występuje);
- Osiągnięcie 1 progu skutkuje otrzymaniem 3% rabatu;
- Osiągnięcie 2 progu skutkuje otrzymaniem 5% rabatu; Osiągnięcie 3 progu skutkuje otrzymaniem 7% rabatu;
Nie ma znaczenia ile zamówień składa się w danym cyklu, ważna jest tylko suma ich wartości;
Zasada działania programu lojalnościowego.
Każde zamówienie złożone w obrębie danego cyklu powoduje zbliżenie się do osiągnięcia danego progu rabatowego; po jego osiągnięciu do danego konta przypisany zostaje rabat, który funkcjonuje przez następny rok – osiągnięcie kolejnego progu rabatowego nie wydłuża jego funkcjonowania; funkcjonowanie rabatu może się nałożyć z innym okresem rozliczeniowym, zasadniczo istotne jest to, że po jego wygaśnięciu każdy zarejestrowany klient dalej uczestniczy w programie lojalnościowym i jeśli w okresie obowiązującego w danym momencie cyklu ponownie przekroczy jakiś próg to ponownie zostanie objęty rocznym rabatem; Wyjątkowo okres funkcjonowania rabatu może zostać skrócony, jeśli w danym cyklu rozliczeniowym wartość złożonych zamówień pozwoliła na osiągnięcie wyższego rabatu, niż posiadany. W takim przypadku skrócone zostaje funkcjonowanie poprzedniego rabatu i automatycznie rozpoczyna się funkcjonowanie nowego, wyższego rabatu; Rabaty funkcjonują od momentu przyznania go przez obsługę sklepu i poinformowania e-mailem o tym fakcie klienta. Na ogół jest to dzień zrealizowania (wysłania) zamówienia, które zaskutkowało otrzymaniem rabatu. Maksymalny czas przyznania rabatu wynosi 3 dni robocze od zrealizowania zamówienia, które umożliwia klientowi otrzymanie określonego rabatu; Aby klient mógł korzystać z rabatu, musi składać zamówienie będąc zalogowanym na swoim koncie. Złożenie zamówienia jako osoba niezarejestrowana lub na nowe konto nie powoduje przeniesienia rabatu.